Hoe in Contact te komen met Qbet Team

Het klantenserviceteam komt op de eerste plaats om klanten te helpen in geval van een situatie en vragen met betrekking tot het platform. U kunt contact opnemen met een van de qbet medewerkers op onze officiële website of via e-mail. U kunt het ondersteuningscentrum bezoeken, een e-mailappel schrijven of contact opnemen met een medewerker via livechat. Lees meer over elk van de onderstaande contactmogelijkheden om de perfecte manier te vinden om met jezelf in contact te komen.

Mailadres

De eerste communicatiemethode is het schrijven van een beroep via e-mail. In dit geval moet u naar het e-mailaccount gaan dat u gebruikt en een beroep schrijven met een volledige beschrijving van de situatie, U kunt screenshots toevoegen. De voltooide brief moet worden verzonden naar [email protected]. zodra het personeel uw beroep ontvangt, zullen zij onmiddellijk overgaan tot het oplossen van het probleem. U ontvangt een antwoord op hetzelfde e-mailadres van waaruit het oorspronkelijke beroep werd verzonden. Meestal duurt het niet langer dan twee dagen.

Qbet Live Chat

Een andere optie om contact op te nemen met een lid van ons ondersteuningsteam is live chat. Dit is ideaal voor snelle vragen of het vinden van antwoorden op uw vragen. Volg hiervoor de onderstaande stappen:

  1. Ga naar de officiële Qbet website;
  2. Scroll naar het einde van de pagina;
  3. Onderaan zijn er nuttige links, waaronder de knop om de live chat te openen;
  4. Klik erop, stel jezelf voor en beschrijf je probleem of Vraag;
  5. Wacht op een antwoord van een medewerker.

Meestal is de wachttijd niet langer dan een paar minuten. Het antwoord komt vrijwel onmiddellijk nadat de operator verbinding maakt met de chat.

Qbet Help Center

De laatste nuttige bron impliceert een Helpcentrum waar elke gebruiker antwoorden kan vinden op vragen van belang. Om deze sectie te bezoeken, moet u door de officiële website scrollen naar de sectie “Contact met ons opnemen” en het Helpcentrum selecteren. Daarna wordt een apart venster geopend, inclusief de volgende secties::

  • Registratie;
  • Storting;
  • Bonus & Promoties;
  • Mijn Account & Verificatie;
  • Intrekking;
  • sportweddenschappen;
  • Verantwoord Spelen & Limieten;
  • GESTELDE;
  • Casino & Live Casino.

Elke groep bevat 5 of meer vragen met antwoorden. Kies iemand in wie je geïnteresseerd bent en los je problemen zelf op.

GESTELDE

Kan ik mijn qbet account verwijderen?

Houd er rekening mee dat onze licentieovereenkomst bepaalt dat we verplicht zijn om uw accountgegevens vijf jaar in onze databases te bewaren. Op uw verzoek kunnen onze medewerkers uw account echter permanent sluiten. In dat geval kunt u uw account niet opnieuw openen.

Kan ik meer dan één account aanmaken bij Qbet?

Volgens onze regels mag u niet meer dan één account op uw naam hebben. Als u dit niet doet, worden alle accounts geblokkeerd en wordt de toegang beperkt. Binnen hetzelfde huishouden kan iedereen een persoonlijk account hebben. Houd er echter rekening mee dat sommige bonussen beperkt kunnen zijn vanwege één huishouden.

Waar Kan ik mijn gokgeschiedenis vinden op Qbet?

Om een overzicht te vinden van al uw weddenschappen (open en gesloten) moet u de sectie “sport” bezoeken. Ga aan de rechterkant van het scherm naar “mijn weddenschappen”, u ziet alle weddenschappen die u hebt geplaatst. Als je vragen hebt over een bepaalde weddenschap, kopieer dan de ID en dien deze in bij het klantenserviceteam.